PIEGĀDES POLITIKA

  PIEGĀDE AR OMNIVA STARPNIECĪBU – BEZMAKSAS PIEGĀDE *

Preces nonāks, Jūsu izvēlētajā Omniva pakomātā 1-3 darba dienu laikā, pēc pasūtījuma apstiprinājuma saņemšanas. Par preces nonākšanu pakomātā, Jūs tiksiet informēts ar SMS, kurā būs norādīts durvju kods, pakomāta atrašanās vieta un uzglabāšanas derīguma termiņš.

Sūtījumu termināli ir atvērti 24 stundas diennaktī un parasti atrodas netālu no dažādu iepirkšanās centru vai veikalu galvenajām ieejas durvīm.

PIEGĀDES MAKSA AR OMNIVA PAKOMĀTU NO 3.50 EUR

*BEZMAKSAS PIEGĀDE – SŪTĪJUMIEM VIRS 150EUR

 

2. PIEGĀDE AR KURJERU NO 6.00 EUR – BEZMAKSAS PIEGĀDE*

Prece Jums tiks piegādāta 1-3 darba dienu laikā pēc pasūtījuma apstiprinājuma saņemšanas. Kurjers ar Jums sazināsies pa telefonu, lai vienotos par ērtāko piegādes laiku. 

*BEZMAKSAS PIEGĀDE – SŪTĪJUMIEM VIRS 150EUR

*Piegādes ilgums uz Baltijas valstīm var atšķirties

ATGRIEŠANAS POLITIKA

LR Ministru kabineta 20.05.2014. Noteikumi Nr.255 “Noteikumi par distances līgumiem” nosaka, ka pircējam ir tiesības atkāpties no līguma un atgriezt interneta veikalā iegādātās preces pārdevējam 14 kalendāro dienu laikā.”

    • Jūs varat atgriezt preci, bezmaksas, ar Omniva pakomātu starpniecību, izmantojot atgriešanas kodu, ko saņēmi īsziņā kopā ar Omniva durvju atvēršanas kodu. Prece jaatgriež uz: Valmieras T/C Valleta pakomāts, 9928

Sīkāk par to, kā atgriezt sūtījumu lasi šeit

    • Preču maiņa un atgriešana, attiecas tikai uz jaunām un nelietotām precēm, oriģinālajā iepakojumā un ar ražotāja oriģinālajām preču zīmēm un cenu zīmēm. Precēm ir jābūt bez tabakas, parfīma vai citām smaržām, bez sviedru un kosmētikas traipiem u.c. 

    • Preci var mainīt tikai pret citu – tā paša produkta izmēru. Apmaiņas gadījumā, nosūtīsim Jums jaunu preci uzreiz pēc apmainītās preces saņemšanas. Naudas atgriešanas gadījumā nauda tiek atmaksāta uz to pašu norēķinu kontu, no kura tika veikts maksājums, 14 dienu laikā pēc preces savlaicīgas saņemšanas veikalā VOIR.

    • Atgriežot pirkumu, jums tiks atmaksāta visa iegādāto preču summa, bet preču piegādes izmaksas netiek atmaksātas.

    • Lūdzu, ņemiet vērā, ka higiēnas apsvērumu dēļ zeķubikses, zeķes un naktskrelus, veļas –  nav iespējams atgriezt. Izņēmuma gadījumā, ja pasūtījums ir nekorekti iepakots un saņemtā prece neatbilst ar pasūtīto preci.

    • Zeķubikšu vai zeķu iepakojums nedrīkst būt atvērts.

  1.  Jautājumu vai neskaidrības gadījumā, aicinām sazināties ar mums pa e-pastu, tālruņa numuru vai facebook messenger.

  1.