PIEGĀDES POLITIKA

  PIEGĀDE AR OMNIVA STARPNIECĪBU – BEZMAKSAS PIEGĀDE *

Preces nonāks, Jūsu izvēlētajā Omniva pakomātā 1-3 darba dienu laikā, pēc pasūtījuma apstiprinājuma saņemšanas. Par preces ievietošanu pakomātā, Jūs tiksiet informēts ar īsziņu, kurā būs norādīts durvju kods, pakomāta atrašanās vieta un uzglabāšanas derīguma termiņš.

Sūtījumu termināli ir atvērti 24 stundas diennaktī un parasti atrodas netālu no dažādu iepirkšanās centru vai veikalu galvenajām ieejas durvīm.

Piegādes maksa ar Omniva pakomātu no 3.50 EUR

*Bezmaksas piegāde – sūtījumiem virs 150.00 EUR

 

2. PIEGĀDE AR KURJERU NO 6.00 EUR – BEZMAKSAS PIEGĀDE*

Prece Jums tiks piegādāta 1-3 darba dienu laikā pēc pasūtījuma apstiprinājuma saņemšanas. Kurjers ar Jums sazināsies pa telefoniski, lai vienotos par ērtāko piegādes laiku. 

*Bezmaksas piegāde – sūtījumiem virs 150.00 EUR

*Piegādes laiks uz Baltijas valstīm var būt atšķirīgs.

ATGRIEŠANAS POLITIKA

LR Ministru kabineta 20.05.2014. Noteikumi Nr.255 “Noteikumi par distances līgumiem” nosaka, ka pircējam ir tiesības atkāpties no līguma un atgriezt interneta veikalā iegādātās preces pārdevējam 14 kalendāro dienu laikā.”

    • Aizpildot atteikuma tiesību veidlapu, Jūs varat atgriezt preci bezmaksas, ar Omniva pakomātu starpniecību, izmantojot atgriešanas kodu, kuru saņēmāt īsziņā kopā ar durvju atvēršanas kodu. Prece jaatgriež uz: Valmieras T/C Valleta pakomāts, 9928

Sīkāk par to, kā atgriezt sūtījumu lasi šeit.

Atteikuma veidlapu iespējams lejupielādēt šeit.

    • Preču atgriešana, attiecas tikai uz jaunām un nelietotām precēm, oriģinālajā iepakojumā un ar ražotāja oriģinālajām preču zīmēm un cenu zīmēm. Precēm ir jābūt bez tabakas, parfīma vai citām smaržām, bez sviedru un kosmētikas traipiem u.c. 

    • Naudas atmaksa tiek veikta 14 dienu laikā no preču saņemšanas brīža uz to pašu norēķinu kontu, no kura tika veikts maksājums.

    • Atgriežot pirkumu, jums tiks atmaksāta iegādāto preču summa, bet preču piegādes izmaksas netiek atmaksātas.

    • Lūdzu, ņemiet vērā, ka higiēnas apsvērumu dēļ zeķubikses, zeķes un naktskreklus, naktsveļas –  nav iespējams atgriezt. Izņēmuma gadījumā, ja pasūtījums ir nekorekti iepakots un saņemtā prece neatbilst ar pasūtīto preci.

    • Zeķubikšu vai zeķu iepakojums nedrīkst būt atvērts.
  1.  Jautājumu vai neskaidrības gadījumā, aicinām sazināties ar mums pa e-pastu vai facebook messenger.

  1.